| Kirjoittaja |
Viesti |
szeretni |
| Location: |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 30, 2010 - 15:22
|
|

|
|
| Hannu/Adeya tässä. Mulle käy seuraavan kerran 11-12.8. |
|
|
| |
|
|
|
 |
inquisitor |
| Location: Hyvinkää |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 30, 2010 - 18:15
|
|

|
|
|
|
|
 |
Nuurori |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 31, 2010 - 13:16
|
|

|
|
Ihan tosi, jätkät, ettekö te vois sopia noista peleistä keskenänne, kun ei ne täällä kiinnosta ketään muuta?
Koska jos tää jatkuu, niin en mä kohta enää jaksa kattoo mitä uusia viestejä täällä kampanjoissa on ja joku järkeväkin viesti voi jäädä sen takia lukematta.
kamoon! |
_________________ Jerusalemi on täällä
|
| |
|
|
|
 |
szeretni |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 31, 2010 - 14:03
|
|

|
|
| Mä voisin tilata DD Insiderin. 3kk maksaa reilut 18e ja jos kuussa saa viisi kertaa päivittää builderin, niin sen saa max 15 koneelle. Pitäisi riittää hyvin. Maksaisi siis vajaat viisi euroa per tyyppi. M&M ei tarvitse maksaa, koska ovat ostaneet sääntökirjat. |
|
|
| |
|
|
|
 |
inquisitor |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 01, 2010 - 13:10
|
|

|
|
|
Nuurori kirjoitti:
Ihan tosi, jätkät, ettekö te vois sopia noista peleistä keskenänne, kun ei ne täällä kiinnosta ketään muuta?
Koska jos tää jatkuu, niin en mä kohta enää jaksa kattoo mitä uusia viestejä täällä kampanjoissa on ja joku järkeväkin viesti voi jäädä sen takia lukematta.
kamoon!
Vielä ootellaan sitä omaa aluetta, minkä voi piilottaa muilta käyttäjiltä, ja etusivulta näkee kymmenen viimeisintä keskustelua, missä on tapahtunut jotakin, ja harvemmin päivässä käydään useampia eri keskusteluita, kuin sitä kymmentä.
En ole tutkinut, mutta jos löytyy ignore ominaisuus, niin laita meidät sinne :p |
_________________ Blogi, mihin lisään tekemiäni hexa karttoja (DnD4E PoL maailmasta) Porukkani pelaajilla ei ole sitten tänne asiaa ^^
|
| |
|
|
|
 |
Nuurori |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 01, 2010 - 14:00
|
|

|
|
| No ensinnäkään ei löydy, ja toiseksi, tässäkin ketjussa on ihan kiinnostavaakin juttua, tai ainakin toi dungeon tileset-linkki. Kokeilkaa kalenterointiin semmosta sitee ku www.osallistujat.com |
|
| |
|
|
|
 |
lasoli |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 01, 2010 - 15:49
|
|

|
|
kaverilla tainnu mennä aamulla sitruuna perseeseen...  |
|
|
| |
|
|
|
 |
Thaumiel_Nerub |
| Location: Kankaanpää |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 01, 2010 - 20:14
|
|
Lich ruhtinas

|
|
Tämä on kamppis topicci peliryhmälle, eli saavat sopia aikatauluja ja tupakkitaukoja jos haluavat. Eihän tätä ole pakko lukea.
En valitettavasti osaa sanoa, miksi oman alueen saaminen on viivästynyt. |
_________________ saya menjalani kehidupan sebagai Vampir Cyber
http://kronikat.wikispaces.com
http://cradleofrabies.blogspot.com/
Moderoinnit sinisellä fontilla
"It's my f*king face writing!"
|
| |
|
|
|
 |
letalis |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 01, 2010 - 22:37
|
|

|
|
Tässä kuussa mulle käy ihan mikä päivä vaan, että sovitaan vaa ajoissa.
11-12.8 ois varmaa hyvä ni ei tuu liikaa taukoa. Ja joo hommataa ihmees
se D&D Insider, että saadaa päivitetyt säännöt kaikille. Jos vaikka saatais se jo ennen ens pelikertaa ja maksettais sitte ku pelaillaa.
-henkka/fione |
|
|
| |
|
|
|
 |
Nuurori |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 02, 2010 - 15:39
|
|

|
|
Logatttuani foorumille näen millä alueilla on uusia viestejä ja katson ne tapani mukaan kaikki läpi siltä varalta, jos jotain kiinnostavaa tulee vastaan. Jos kiinnostavien uusien viestien todennäköisyys laskee alle prosenttiin, siksi, etteivät kaikki foorumin käyttäjät ymmärrä eroa yksityisen ja julkisen viestinnän periaatteiden välillä, en kenties jaksa enää vaivautua. Mikäli tälläinen reaktio koskee muitakin lukijoita, kuihtuu koko alue pelkäksi tiedotuskanavaksi, ja se joku satunnainen fiksu kampanjaraportti tai whatever jää useimmilta kokonaan lukematta.
En siis meinaakaan jatkossa lukea, en edes katsoa koko kampanjat-aluetta, koska se on nyt näköjään jälleensynytnyt Kesäpelit [kuopio], *****. Tottakai sitruuna lopulta menee sinne perseeseen, jos sitä sinne väkisin työntää.
Tämä ei tietenkään ole kenenkään muun ongelma kuin minun. Kunhan toin asian esiin. Ja mistä lähtien vitutus on ollut synti? Etteikö se voisi olla aiheellista? |
|
| |
|
|
|
 |
inquisitor |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 05, 2010 - 18:26
|
|

|
|
Olisko se peli sitten torstaina 12.08. klo 1800 Henkalla?
Nuurorille sen verran, että meillä on erillinen sivu, mistä löytyy kamppiksen tapahtumat, niin täänne tulee enimmäkseen keskusteltua siitä, että millon pelataan, sekä tuotteista, mitä pitäis ostaa :3 |
_________________ Blogi, mihin lisään tekemiäni hexa karttoja (DnD4E PoL maailmasta) Porukkani pelaajilla ei ole sitten tänne asiaa ^^
|
| |
|
|
|
 |
Nuurori |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 05, 2010 - 19:27
|
|

|
|
|
|
|
 |
lasoli |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 05, 2010 - 21:39
|
|

|
|
| ... eikö me voitais poistua ton nuurorin foorumeilta kun sitä kerta noin paljon v*tuttaa meidän keskustelu täällä? ja 12 pvä on huono koska en kerkee ajoissa, 11 pvä sopii paremmin. |
|
|
| |
|
|
|
 |
Thaumiel_Nerub |
| Location: Kankaanpää |
|
Viestin aihe:
Lähetetty: syys 05, 2010 - 21:48
|
|
Lich ruhtinas

|
|
Mr. Inquisitor, muokkaa vaikka aloitusviestin otsikkoa vähän...
"Team Inquisitorin peliporukka" tms. nasevaa, niin otsikosta tulee selkeästi kaikille, jotka eivät vielä ole ymmärtäneet, esille se, mikä tämän topicin tarkoitus on.
Team Inquisitor saa minun puolestani sopia peliaikoja täällä niin paljon kuin haluaa. Ei häiritse minua.
Piste.
Moden oikeuksia minulla ei tänne ole, joten tämä on kiltti ja kaunis pyyntö ja ehdotus  |
_________________ saya menjalani kehidupan sebagai Vampir Cyber
http://kronikat.wikispaces.com
http://cradleofrabies.blogspot.com/
Moderoinnit sinisellä fontilla
"It's my f*king face writing!"
|
| |
|
|
|
 |
lasoli |