Hunter: the Vigil free rules and adventure

White Wolfin peleille oma foorumi.
World of Darkness, Exalted ja muut firman tuotokset.

Valvojat: Thaumiel_Nerub, Behell, Locku

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » 15 Kesä 2010, 10:21

Eli, Hunterin esittelysäännöt ja -seikkailu löytyy hyllystä ja olen aloittanut Hunterin maailmaan tutustumisen sen kautta. Se kun on nopea lukea.

Itse säännöt ovat oikeastaan WoD core säännöt, itse Hunter kohtaisia erikoissääntöjä ei juuri esitellä, eli säännöt eivät juuri Hunterista kerro.

Lisäksi itse seikkailu on lähinnä hieman yliluonnollisella mausteella siroteltu dekkari.

Ne, joilla on kokemusta sekä tästä, että varsinaisesta Hunterista, osaatteko sanoa kuinka hyvää kuvaa tämä esittelyvihko antaa varsinaisesta pelistä?

Varsinaista peliä tuntemattomana mielestäni esittelyvihko ei anna juuri minkäänlaista kuvaa. Esittelysäännöt ei juuri Hunterista kerro ja seikkailu on kevyt välipala mikä mitenkään ei ole erikoinen tai ainakaan omasta mielestäni anna kovinkaan suurta kuvaa siitä, minkälainen luonne Hunter: the Vigilillä on.

Eli kuinka paljon metsään esittelysäännöt menevät pelin todellisesta luonteesta?
Thaumiel_Nerub
Lich ruhtinas
Lich ruhtinas

ViestiKirjoittaja Telperion » 15 Kesä 2010, 16:46

Syy siihen miksi HtV:n esittelyläpyskä ei välttämättä ole kovinkaan ihmeellinen johtuu siitä, että Huntterit eivät eroa hirveästi tavallisista ihmisistä. No, eivät ainakaan ennen kuin he liittyvät isoihin organisaatioihin, jonka jälkeen Huntterit alkavat saamaan erikoiskoulutusta, taikaesineitä, erinäisiä voimia ja kaikenlaista sekalaista kivaa. Sen jälkeen HtV alkaa olemaan vähän erilainen peli, kuin jos pelaisit tavallisia mortteja nWoDissa. Ei hirveän erilainen, mutta on siinä jotain omaakin.
Telperion

Paluu White Wolf