Wolf666 kirjoitti:Voisitko kommentoida paremmin. Anna vaikka esimerkkejä. Mikä mielestäsi on erityisen epäselkeää? Värit? Ohjeet? Kuvat? Asettelu?
Muista kuitenkin objektiivisuus.
Sain toisaalta kommenttia, että sivusto on yksinkertaisen selkeä. (En tiedä ketä nyt uskoa

)
Ilmeisesti sivusi eivät viime kerralla toimineet, sillä näin linkit vain punaisena tekstinä. Näyttävät nyt huomattavasti selkeämmiltä. Joka tapauksessa, sivut ovat melko epäkäytännölliset ja ulkonäöltään aikaa jäljessä. Normaalin netinkäyttäjän silmät näkevät nykyään niin paljon hienosti toteutettuja sivuja, että vähänkin aloittelevampi laatu pistää silmään nopeasti.
Katso esimerkiksi shardin nimeltä Northern Winds
kotisivuja. Ne ovat todella selkeät ja navigointi on käytännöllinen. Siistin ulkonäkönsä lisäksi ne ovat kevyet selaimelle. Ja älä huoli, en pelaa NW:llä itse, joten se ei vaikuta mielipiteeseeni. Etsin vain hyvän esimerkin hyvin asetelluista ja suunnitelluista sivuista.
Kannattaa jatkaa sivujen kehittelyä. Vaikka aikasi on rajallinen, kehoita keskittymään sivuihin aluksi yhtä paljon kuin itse shardiin. Suurin osa pelaajista löytää tiensä shardillesi juuri sivujesi kautta, ja selkeys ja ulkonäkö ovat ensivaikutelman takia ensisijaisen tärkeitä!
Kiinnitä huomiota myös domainiin. DjVilppu.com ei ehkä ole houkuttelevin ja helpoten tunnistettava domain, jonka voisit saada. Ehkä kannattaa käyttää lyhytosoitteita (kuten
Urlia).
Wolf666 kirjoitti:Mistä päättelit että teen vain eventtejä?
Olen tällä hetkellä scriptannut peliin useita muutoksia joita on alettu ajamaan sisään. Sisältöä lisätään ja poistetaan yhteisön kiinnostuksen mukaan.
Sivuillasi kohdassa "SuomiUO tarjoaa" et ole listannut muuta kummoista kuin pelin sisäiset tapahtumat. Kannattaa kertoa siitä heti etusivulla kappaleessa missä esittelet selkeästi, mitä shardisi tarjoaa. On mahtavaa kun shardilla on jotain itsescriptattua, muista mainita se selkeästi!
Wolf666 kirjoitti:En yritä tehdä serveristä mitään maailman suurinta ja mahtavinta. Tärkeämpää mielestäni on peliporukan positiivinen henki ja tietty aikuismainen käytös.
Juuri näin asian pitääkin olla. Jatka shardisi kehittelyä. On myös hienoa, että olet avoin mielipiteille ja ideoille. Pelkäsin jo, että vastaukseksi tulisi pelkkää raivoa. Jatka samaan malliin!