Moderaattoreita kaivataan

Roolipelit.net tiedottaa

Valvoja: Thaumiel_Nerub

Moderaattoreita kaivataan

ViestiKirjoittaja Admin » 03 Touko 2004, 11:19

Foorumeille kaivataan moderaattoreita, halukkaat voivat ilmoittautua esim vastaamalla tähän postiin tai lähettämällä yksityisen viestin klikkaamalla PM kuvaketta.

Foorumeita voidaan perustaa tarpeen mukaan lisää, jos suosikkipelillesi tai aiheellesi ei löydy sopivaa foorumia, niin voit myös ottaa yhteyttä.
Admin
Site Admin

Olisin kiinnostunut...

ViestiKirjoittaja Calade » 20 Elo 2004, 22:11

...olemaan larp-foorumin moderaattori.
Calade

Olisin kiinnostunut...

ViestiKirjoittaja Bezzy » 22 Maalis 2005, 16:54

Jos olisin moderaattori, pitäisikö minun jotenkin huolehtia vastuullisena keskustelusta? Pitäisikö minun käydä täällä päivittäin(no käynhän minä...)?
Bezzy

Olisin kiinnostunut...

ViestiKirjoittaja Admin » 22 Maalis 2005, 17:01

No parempi tietysti mitä useammin käy, koska jos tulee ongelmaviestejä / sopimattomia viestejä niin ne pitäisi saada pois mahdollisimman pian. Periaatteessa moderaattorit myös huolehtivat että keskustelut pysyvät asialinjalla ja avustavat tarpeen vaatiessa ko. foorumin käyttäjiä.
Mitään jokapäiväistä pakkoa ei kuitenkaan ole...
Admin
Site Admin

Olisin kiinnostunut...

ViestiKirjoittaja Bezzy » 22 Maalis 2005, 17:59

Käyn yhdellä toisella foorumilla päivittäin, joten kyllä täälläkin onnistuisi käydä joka päivä. Olen kylläkin alaikäinen, mutta vanhempani antavat varmaan luvan, jos sellaista tarvitaan. Lupa ei siis ole varma... Ja en varmaan hyötyisi tästä mitenkään, paitsi se voisi olla hauskaa.
Bezzy

Olisin kiinnostunut...

ViestiKirjoittaja GreenOwl » 08 Elo 2006, 10:17

olisin kiinnostunut ryhtymään moderaatoriks, jos vielä on tarvetta ota pm yhteyttä
GreenOwl

Kiinnostusta löytyy...

ViestiKirjoittaja EvilJänis » 09 Elo 2006, 09:57

Kun tulee kokoajan istuttua koneen edessä niin samahan se olisi tehdä jotain hyödyllistäkin..
Eli vapaaehtoinen Moderaattori tarjolla CyperPunkkiin,CoC tai Yleiseen keskusteluun...
EvilJänis

Kiinnostusta löytyy...

ViestiKirjoittaja Admin » 09 Elo 2006, 14:40

Tässä vielä moderaattoreille ja moderaattoriehdokkaille hieman listaa mitä hommaan kuuluu:
- valvoa keskustelun tasoa
- poistaa kaikki laittomuudet ja asiattomuudet (epäselvissä tapauksissa neuvotella ylläpidon kanssa ensin!)
- ohjata aiheesta sivuun menevät keskustelut oikeaan paikkaan
- avustaa tarvittaessa sivuston käyttäjiä
- aloitella uusia mielenkiintoisia keskusteluja ja pitää keskustelut aktiivisena
- näyttää itse esimerkkiä: mm. laadukkaat viestit (kielellisesti ja mieluusti myös sisällöllisesti ;))
- moderaattorikin saa tietenkin edelleen olla eri mieltä ja väitellä asioista käyttäjien kanssa
- epäasiallisesti käyttäytyvän moderaattorin ura saattaa jäädä lyhyeksi

Mitä hommasta saa:
- hyvin hoidetusta työstä kunniaa ja kumarruksia sekä käyttäjiltä että Roolipelit.netin tiimiltä
- hyvän mielen
Admin
Site Admin

Kiinnostusta löytyy...

ViestiKirjoittaja Behell » 09 Elo 2006, 20:29

Voisin ilmoittautua, jos löytyy tarvetta jollekkin foorumille, mikä on "alaani", eli jos laitat viestiä, mitkä olisivat vielä vapaana, niin voisin katsoa siitä.

Olen netissä aikalailla 24/7, eli täälläkin tulee istuttua ihan hyvän aikaa päivästä.

PS. En kuitenkaan suostu tehtävään, ellei joku kerro miten saan Avatarin toimimaan, kun sen kanssa on jotain häikkää, tai en vain osaa laittaa sitä ;)
Behell

Kiinnostusta löytyy...

ViestiKirjoittaja Behell » 10 Elo 2006, 01:33

White Wolf, ja sieltä erityisesti nWoD Mortal, ja VtR olisi minun vahvuuteni.
Muut fantasiapelit (Warhammer 40k roolipeli on space fantasyä, niin menee varmaankin tänne, ja sitten minulla on pari muutakin peliä, mitkä menevät tähän osioon) voisi olla kanssa toinen vaihtoehto, tai ehkä jos uuden Runequestin myötä sille tulisi oma alue, mutta ei ole vielä varmaa, että alanko pelaamaan sitä.
Behell

Kiinnostusta löytyy...

ViestiKirjoittaja Locku » 10 Elo 2006, 18:01

Olen kiinnostunut ja vahvuuksia löytyy useammalta osa-alueelta niin erilaisten pöytäroolipelien (fantasia, Sci-fi, kauhu jne...) parista ja olen aloittelemassa figuharrastustakin, niin tulee varmasti sinnekin kirjoiteltua kaikennäköistä keskustelua ja artikkelia.

Ehdottaisin muuten että foorumille lisättäisiin semmoinen osio, johon ihmiset voisivat laittaa kirjoituksiaan + kaikennäköisiä novelleja.

EDIT: Niin joo eipä tuolla miniatyyreille omaa foorumia vielä ollutkaan, niin voisi semmoisenkin tuonne laittaa, kun sinullakin alkaa noita miniatyyrejä kauppaan kertyä. :wink:
Locku

Kiinnostusta löytyy...

ViestiKirjoittaja Admin » 07 Maalis 2008, 17:59

Eli nostetaanpa tämäkin kissa pöydälle... :) Eli moderaattoreita sekä mitä tahansa muuta ylläpitoapua sivustolle kaivataan edelleen. Jos siis näet että voisit jossain auttaa niin ilmoittaudu.
Admin
Site Admin

Kiinnostusta löytyy...

ViestiKirjoittaja Locku » 07 Maalis 2008, 20:26

Tässä yksi valmis mode! :) Millaista ylläpitoapua kaipaat?
Locku

Kiinnostusta löytyy...

ViestiKirjoittaja Admin » 08 Maalis 2008, 10:01

Ylläpitopuolella tarvitaan monenlaista:
- sisällöntuottoa (sitä voi helposti tehdä kuka tahansa) eli etsiä uutisia tahi kirjoittaa artikkeleita
- kehittää palvelua (sekä koodin puolella että tekstejä ja ulkoasua)
- ärripurriksi ärripurrin paikalle tarvitaan joku, koska nykyisen ärripurrin vapaa-aika ei riitä :)
- mutta yksi tärkeimmistä varmaan tuo foorumien moderointi, laitan siitä YV:n sinulle.
Admin
Site Admin

Paluu Tiedotuksia