Cradle of Rabies tiedotuksia?

Roolipelit.net tiedottaa

Valvoja: Thaumiel_Nerub

Kyllä vai ei CoR ala-alueelle uutisoimaan, mitä siellä tapahtuu

Ei, kiitos, ei kiinnosta ja haiskahtaa itserakkaalta egoilulta
1
50%
Aivan sama
0
Ei ääniä
Kyllä kiitos. Tuollaiset artikkelit kiinnostaisivat, enkä tuolla blogissa oma-aloitteisesti käy
1
50%

Ääniä yhteensä : 2

Cradle of Rabies tiedotuksia?

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » 25 Tammi 2013, 20:40

Minä haluan laajentaa hieman blogiani, ja tällä hetkellä pyytelenkin vierailevia kirjoittajia, joiden jutun sitten julkaisen. Lisäksi noita haastattelujakin on kolme tsibaletta kertynyt.

Olisiko itsekästä pistää tuonne Hypeen ala-alueeksi Cradle of Rabies, mihin laittaisin näitä artikkelimaisia postauksia? Itse blogin omaa sisältöä en halua sen enempää täällä mainostella, vaan niitä siistejä juttuja mitä julkaisen. Tuossa tuli just pistettyä Nuurorilta vieraileva artikkeli (superiso kiitos, oli mielenkiintoista lukea, en ihan odottanut tuollaista. Ylläri oli positiivinen) ja sitä ennen Sam!:lta. Ja tosiaan haastateltu on jo Raggi, Vuorela ja Sam!...

Eli, löytyykö kiinnostusta tai vastustusta sille, että jaan täällä artikkeleita blogistani?

En siis ala omia tekstejäni sen enempää jakamaan, ellei niissä ole muita/muuta mukana (esittelyt, haastattelut, vierailevat starat) jne.

Yksi vaihtoehto on toki, että postailen sinne tänne niitä juttuja, mutta täällä on jo minun julkaisemat haastikset hajallaan vissiin jossain yleisessä roolipelaamisessa... ja minä tykkään järjestyksestä.

EDIT: Joka artikkelille mitä täällä jakaisin menisi yhteen topiciin... Ei siis topsu per joku rimpsu blogistani! Sitä vain kysyin, että mitä mieltä, meneekö Hypeen vai teenkö yleiseen roolipelaamiseen Cradle Of Rabies -ketjun kuten normaalitkin keskusteluketjut ovat.
Thaumiel_Nerub
Lich ruhtinas
Lich ruhtinas

Re: Cradle of Rabies tiedotuksia?

ViestiKirjoittaja Nuurori » 26 Tammi 2013, 00:49

Vastasin kyllä, vaikka mä kyllä aina välilä katsastan vesikauhuisten kehtoa. Periaatteessa täällä riittäs vaan linkkikin artikkeliin, niin näkis, että on tullut uutta kamaa. Ainakin jos on jotain vähän erikoisempaa, kuten vierailevia kirjoittajia, jotka oletuksena panostavat tekstiinsä vähän tavallista blogausta enemmän.
Nuurori
Lich ruhtinas
Lich ruhtinas

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » 26 Tammi 2013, 12:39

Joo toi olisi idea siis noita "highlittejä" pistää esille. Mielestäni olisi kliffa saada enemmän jakoon muiden tekemiä artikkeleita. Minähän vain teen pyyntöjä artikkeleista ja käytän blogiani julkaisukanavana, mutta olisihan se tosi siistiä, että useampi pääsisi niitä lukemaan.

Mitäs muuten Nuurori tykkäsit uusimmasta bloggauksesta ;) Olitkin jo kommentoinut sitä :D
Thaumiel_Nerub
Lich ruhtinas
Lich ruhtinas

ViestiKirjoittaja Nuurori » 26 Tammi 2013, 17:44

Ihan kiinnostava mutta vähän sekava kirjoitus. :D
Nuurori
Lich ruhtinas
Lich ruhtinas

ViestiKirjoittaja Thaumiel_Nerub » 26 Tammi 2013, 19:48

Ei ollut ihan sitä mitä odotin. Tai no jos heitän pallon vierailijalle niin mitä minä muka voisin edes odottaa? Mielenkiintoinen artikkeli kuitenkin. Kantsii käydä lukees CoRista. Löytyy tägin Quest writer alta ja sieltä uusin teksti (shameless plug).

Itse aiheeseen... Näemmä ihmiset eivät tähän vastaa, koska se ei kiinnosta. Ongelmakseni jää siis päättää missä jaan artikkeleita blogistani tällä sivustolla. En halua mitenkään ottaa mitään "yksinoikeudella oikeuksia minulta minulle" täällä, tai halua, että kukaan niin ajattelee, että roolipelit.netin kautta mä sitten mun blogia torppaan menemään.

Idishän ei ole, että minun blogia mainostelen. Vaan idea on, että porukka löytää kaikkia tulevia siistejä artikkeleita mitä sinne tulee muista tai muilta. Ei kannata ottaa stressiä vastaamisesta. Ellei vastustusta tule, teen kuten parhaaksi ja fiksuimmaksi itse näen.

Niin, ja HYPEn alta kantsii käydä noita Lokin linkkaamia juttuja lukemassa. Siellä on välillä aika hyviä artikkeleita eri suomalaisilta roolipelaajilta.
Thaumiel_Nerub
Lich ruhtinas
Lich ruhtinas

Paluu Tiedotuksia